miércoles, 17 de marzo de 2010

Cansada.....però satisfesta!!!








Cansada però satisfeta em trobo ara, a aquestes hores, a casa meva.Molts controls continuats he tingut...;bé, em queda un de comprensió oral, i és lògic que em trobi més a prop de llançar-me sobre el meu llit que de sortir de festa per la ciutat. I és que a l'EOI s'ha instaurat Bolonya, ho vulguem o no, i quasi cada setmana hi ha controls i tan se val de què!!! Gramàtica, verbs, comprensió escrita, redaccions....Aix, ens tornarem bojos amb tant control!!!Però estic tant contenta que no sou capaços d'imaginar-vos fins a quin punt. per primer cop en la meva vida sóc conscient del plaer que dóna poder parlar i escriure en un altre idioma, tot i que sigui només un mica. Amb l'anglès no vaig sentir aquest plaer tant intens...suposo perquè era massa jove (uns 12 anys, si fa no fa) i no em vaig adonar. Però ara, en temps de no treball, puc gaudir del plaer d'aprende Francès. I no només és per una qüestió de aprendre un idioma sinó que també entendre una altra cultura propera a la meva.Tant de bo alguna vegada podeu tenir la mateixa sensació que jo....Tant de bo!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario